Lue asiantuntijoidemme näkeMyksiä

Tutkittu juttu: Google muuttuu, oletko valmis?

Googlen hakukone on mullistumassa. Tämän vuoden aikana julkaistava Search Generative Experience (SGE) hyödyntää saumattomasti tekoälyä ja tarjoaa käyttäjille välittömiä vastauksia. Samalla se kuitenkin muuttaa niin hakukokemusta kuin hakutulossivujen dynamiikkaakin totutusta. Tuleva uudistus vaikuttaa perinteisiin hakuosumiin, mainospaikkoihin ja orgaaniseen liikenteeseen.

Lue lisää »

Etulyöntiasema älykkäällä markkinoinnilla

Hakukoneiden markkinoilla on alkanut kiivas kamppailu. Tekoälyn laaja käyttöönotto tuo mukanaan suuria muutoksia, joita osaamme toistaiseksi vasta arvailla. Microsoft on ilmoittanut sulauttavansa ChatGPT:n Bing-hakukoneeseensa, joka toimii jatkossa Microsoftin omassa Edge-selaimessa. Bing näyttää jo nyt esimerkkejä tulevista ominaisuuksistaan.

Lue lisää »

Palvelinpohjainen seuranta ratkaisuna analytiikan ja datapohjaisen markkinoinnin haasteisiin

Viime vuosina on välillä tuntunut siltä, että datan omistajuudesta käydään jatkuvaa sotaa. Euroopan unioni ja Yhdysvallat ovat napit vastakkain datan hallinnasta. EU:n mukaan dataa ei saa viedä tai säilyttää Euroopan ulkopuolella. Vastapuolella suuret USA-lähtöiset yritykset, Google ja Meta etunenässä, ovat rakentaneet liiketoimintamallinsa nojaamaan datan hallintaan ja käsittelyyn.

Lue lisää »

OLETKO VALMIS VIEMÄÄN MARKKINOINTISI UUDELLE TASOLLE?

Jätä yhteystietosi alle nyt niin palaamme sinulle pian!