Account-Based Marketing: Kohdennettua kasvua yrityksellesi
Account-Based Marketing (ABM) on kohdennettu markkinointistrategia, joka keskittyy yksittäisiin yrityksiin tai asiakkuuksiin. Lue lisää!
Account-Based Marketing (ABM) on kohdennettu markkinointistrategia, joka keskittyy yksittäisiin yrityksiin tai asiakkuuksiin. Lue lisää!
OpenAI:n lanseeraama SearchGPT on tekoälyllä tehostetun tiedonhaun uusi iso askel. Mikä muuttuu ja mitä mahdollisuuksia se tarjoaa markkinoijalle? Otetaan selvää!
Mitä paikallinen hakukoneoptimointi on ja miksi se on tärkeää liiketoiminnalle? Tämän artikkelin avulla opit paikallisen hakukoneoptimoinnin perusteet ja liiketoiminnalliset mahdollisuudet. Lue lisää!
Digitoimisto Rajulle kotimaisuus on aina ollut tärkeä asia, ja nyt olemme saaneet siitä osoituksena myös Avainlippu-tunnuksen.
Lue toimitusjohtaja Torikan ajatuksia Avainlipusta!
Digitoimisto Raju on ansainnut Great Place to Work -sertifioinnin tunnustuksena erinomaisesta työntekijäkokemuksesta.
Lue lisää, kuinka Raju on tutkitusti poikkeuksellisen hyvä työpaikka!
Digitoimisto Rajun koko joukkue kokoontui elokuussa aloittamaan syksyn Kick-Offissa, sekä juhlistamaan onnistumisia Rajun kesäjuhlissa!
SEO-auditointi kertoo sivustosi hakukonenäkyvyyden nykytilan, sekä sivuston liiketoiminnalliset mahdollisuudet. Lue lisää SEO-auditoinnista!
Digitoimisto Raju mukaan tukemaan huippu-uimari Laura Lahtista tämän urheilu-uralla.
Viime viikolla ympäri nettiä kohuttiin Googlen tietovuodosta, kun hakukoneen algoritmien toimintaperiaatteisiin liittyvää dataa päätyi vahingossa julkisuuteen noin 2 500 sivun verran.
Vuosi 2023 oli merkittävä Digitoimisto Rajulle ja saimme kunnian vastaanottaa tunnustuksia menneen vuoden saavutuksista.
Lue koko juttu Digitoimisto Rajun vuodesta 2023!
Googlen hakukone on mullistumassa. Tämän vuoden aikana julkaistava Search Generative Experience (SGE) hyödyntää saumattomasti tekoälyä ja tarjoaa käyttäjille välittömiä vastauksia. Samalla se kuitenkin muuttaa niin hakukokemusta kuin hakutulossivujen dynamiikkaakin totutusta. Tuleva uudistus vaikuttaa perinteisiin hakuosumiin, mainospaikkoihin ja orgaaniseen liikenteeseen.
Consent Modessa on mahdollista kerätä anonyymisti dataa evästekyselyistä huolimatta. Tällöin käyttäjien toimintaa tulkitaan tekoälyn ja todennäköisyyslaskennan avulla.
Viime vuoden lopulla julkaistun ChatGPT:n vakuuttavan esiinmarssin jälkeen tekoäly on ollut yhä useampien huulilla.
Hakukoneiden markkinoilla on alkanut kiivas kamppailu. Tekoälyn laaja käyttöönotto tuo mukanaan suuria muutoksia, joita osaamme toistaiseksi vasta arvailla. Microsoft on ilmoittanut sulauttavansa ChatGPT:n Bing-hakukoneeseensa, joka toimii jatkossa Microsoftin omassa Edge-selaimessa. Bing näyttää jo nyt esimerkkejä tulevista ominaisuuksistaan.
Viime vuosina on välillä tuntunut siltä, että datan omistajuudesta käydään jatkuvaa sotaa. Euroopan unioni ja Yhdysvallat ovat napit vastakkain datan hallinnasta. EU:n mukaan dataa ei saa viedä tai säilyttää Euroopan ulkopuolella. Vastapuolella suuret USA-lähtöiset yritykset, Google ja Meta etunenässä, ovat rakentaneet liiketoimintamallinsa nojaamaan datan hallintaan ja käsittelyyn.
Jätä yhteystietosi alle nyt niin palaamme sinulle pian!