Lue asiantuntijoidemme näkeMyksiä

Tutkittu juttu: Google muuttuu, oletko valmis?

Googlen hakukone on mullistumassa. Tämän vuoden aikana julkaistava Search Generative Experience (SGE) hyödyntää saumattomasti tekoälyä ja tarjoaa käyttäjille välittömiä vastauksia. Samalla se kuitenkin muuttaa niin hakukokemusta kuin hakutulossivujen dynamiikkaakin totutusta. Tuleva uudistus vaikuttaa perinteisiin hakuosumiin, mainospaikkoihin ja orgaaniseen liikenteeseen.

Lue lisää »

Etulyöntiasema älykkäällä markkinoinnilla

Hakukoneiden markkinoilla on alkanut kiivas kamppailu. Tekoälyn laaja käyttöönotto tuo mukanaan suuria muutoksia, joita osaamme toistaiseksi vasta arvailla. Microsoft on ilmoittanut sulauttavansa ChatGPT:n Bing-hakukoneeseensa, joka toimii jatkossa Microsoftin omassa Edge-selaimessa. Bing näyttää jo nyt esimerkkejä tulevista ominaisuuksistaan.

Lue lisää »

Palvelinpohjainen seuranta ratkaisuna analytiikan ja datapohjaisen markkinoinnin haasteisiin

Viime vuosina on välillä tuntunut siltä, että datan omistajuudesta käydään jatkuvaa sotaa. Euroopan unioni ja Yhdysvallat ovat napit vastakkain datan hallinnasta. EU:n mukaan dataa ei saa viedä tai säilyttää Euroopan ulkopuolella. Vastapuolella suuret USA-lähtöiset yritykset, Google ja Meta etunenässä, ovat rakentaneet liiketoimintamallinsa nojaamaan datan hallintaan ja käsittelyyn.

Lue lisää »

Tekoäly sisällöntuotannossa

Hyvillä, erottuvilla sisällöillä on tärkeä rooli yrityksen markkinoinnissa ja brändin rakentamisessa. Laadukkaan tekstin toteuttaminen vaatii tekijältään kuitenkin aikaa ja osaamista. Tekoälyn avulla sisällöntuotantoa voidaan osittain automatisoida, mikä puolestaan jouduttaa kirjoittamisprosessia. Mutta kykeneekö keinoäly korvaamaan elävän sisältöasiantuntijan työpanoksen?

Lue lisää »

Hakukoneoptimointi on jatkuva prosessi

Hakukoneoptimointi on yksi parhaista sijoituksista, jonka yritys voi tehdä uusien asiakkaiden hankkimiseksi. Ensimmäinen vaihe vie helposti kuukauden. Alkuvaiheessa tekniset asiat pistetään kuntoon ja ensimmäiset sisältöoptimoinnin toimenpiteet hoidetaan, mikä näkyy jo kuukauden-parin sisällä kyseisten hakutermien parantuneina listasijoituksina Googlen hakutuloksissa. Seurauksena sivusto kerää lisää klikkauksia ja käyntejä.

Lue lisää »

Avaimet tulokselliseen markkinointiin

Kun asiakas ja asiakkaan tavoitteet ovat palveluiden keskipisteessä, on tuloksena kestävää ja nousujohteista liiketoimintaa niin asiakkaalle kuin palveluiden tarjoajalle. Rajun arvomaailma on rakentunut alusta saakka hyvien arvojen pohjalle, jotka ovat vieneet meitä eteenpäin kasvavalla tahdilla.

Lue lisää »

OLETKO VALMIS VIEMÄÄN MARKKINOINTISI UUDELLE TASOLLE?

Jätä yhteystietosi alle nyt niin palaamme sinulle pian!