Urjalan makeistukku x Raju

Esimerkillinen kasvutarina – Urjalan Makeistukku ryhtyi markkinointiyhteistyöhön kanssamme ja kasvatti myyntiään roimasti

Digitoimisto Raju Oy on ollut mukana mahdollistamassa Urjalan Makeistukun voimakkaan myynnillisen kasvutarinan. Heti alusta alkaen asiakkaan digitaaliseen markkinointiin on panostettu vahvasti niin Facebookissa ja Instagramissa kuin Googlen mainoskanavissakin.

Suppilomallin avulla olemme onnistunut hyödyntämään monipuolista visuaalista sisältöä sekä verkkokaupan ja kanavien dataa tehokkaasti. Suppilomalli on myös mahdollistanut markkinoinnin tarkentamisen oikeaan kohderyhmään ostoprosessin eri vaiheissa ja auttanut ohjaamaan potentiaaliset asiakkaat tehokkaasti kohti kauppaa.

Urjalan Makeistukun myynnin ja ROASin kasvu ovat olleet vaikuttavia jo ensimmäisenä vuotena

Ensimmäisen vuoden aikana Google Adsin kautta tuotettujen ostojen kasvu
0 %
Google Adsin kautta tulleen myynnin euromääräinen kasvu
0 %
Google Ads kampanjoinnin ROAS
2000 %
Facebook-mainonnan myötävaikuttamien ostojen kasvu
0 %
Facebookin kautta tulleen myynnin euromääräinen kasvu
0 %
Facebook-mainonnan ROAS
1000 %

Seuraavana vuonna kasvu jatkui edelleen, kun Google Adsin ostomäärä kasvoi 13,88 %, konversioiden arvo kasvoi 22,66 % ja ROAS oli 4700%. Metan tuomat ostot kasvoivat 12,43 %, myynti kasvoi 15,26 % ja ROAS oli 2 017 %. Vertailukohtina on käytetty aina edellisen vuoden lukuja.

Markkinointikumppanina Raju Oy on osoittanut vahvaa osaamista sekä sitoutumista asiakkaan menestykseen. Asiakaslähtöinen ja tehokas toimintatapamme on auttanut Urjalan Makeistukkua kasvattamaan myyntiään ja menestymään digitaalisella kentällä. Ja mikä parasta, asiakas jatkaa edelleen voimakkaan kasvun tiellä.

Oletko valmis viemään markkinointisi uudelle tasolle?

Buukkaa alta 15 minuutin kartoituspuhelu! Se ei sido tai velvoita sinua mihinkään. Keskustellaan ja käydään yhdessä läpi sitä, mitä Rajun toteuttamalla sähköisellä asiakashankinnalla tai muilla digimarkkinoinnin ratkaisuilla voidaan konkreettisesti saavuttaa, ja miten voisimme tukea yrityksesi liiketoiminnan kehittämistä, ylläpitoa ja myynnin kasvua.