DIGITAALISEN MARKKINOINNIN ANALYYSI

Digi­markki­noinnin analyysi

Digimarkkinoinnin auditointi kertoo markkinoinnin pullonkaulat, sekä keskeisimmät kehityskohteet. Digitoimisto Rajun asiantuntijoiden toteuttamien auditointien avulla saat konkreettisia ehdotuksia tavoitteiden saavuttamiseksi.

20250227 A7400452

Konkretiaa tavoitteiden saavuttamiseen

Rajun tekemät auditoinnit keskittyvät liiketoimintasi ydintavoitteiden edistämiseen ja konkreettisiin kehitysehdotuksiin lillukanvarsien sijasta. Auditoimme aina koko digimarkkinointisi kentän eli datan ja analytiikan, luonnollisen hakukonenäkyvyyden sekä verkkosivustosi konversio-optimoinnin – unohtamatta mainostilen sekä kampanjoiden nykytilaa.

SEO- ja CRO analyysi

SEO- ja CRO-analyysi on syvällinen tutkimus sivustosi näkyvyydestä, sekä käyttäjäystävällisyydestä. Analyysissa selvitetään miten hyvin sivustosi edistää liiketoimintasi tavoitteita ja kuinka sivustoasi kannattaa kehittää.

Tutustu hakukone- ja konversio-optimointiin!

SEO- ja CRO -auditoinnissa analysoidaan :

  • Sivuston tekninen tila
  • Konversiopolut
  • Käyttäjäkokemus (UX)
  • Sivuston kaalautuvuus
  • Suorityskyky
  • Metatiedot ja otsikoinnit
  • Kilpailija-analyysi
  • Avainsanatutkimus
  • Kilpailija-analyysi
  • Asiakasprofiilin analysointi
  • Linkkiprofiilin analyysi
  • Konkreettiset kehitysehdotukset ja ratkaisut

Analytiikan auditoinnissa analysoidaan:

  • Seurannan tekninen toteutus (Google Analytics, GA4, Tag Manager, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag)
  • Tapahtumaseurannan kattavuus ja virheettömyys
  • Konversioseurannan tarkkuus ja luotettavuus
  • Datakeruun laadukkuus ja GDPR-yhteensopivuus
  • Raportoinnin rakenteet ja selkeys
  • Datapisteiden hyödyntäminen liiketoiminnan päätöksenteossa
  • Kehitysehdotukset mittariston ja raportoinnin parantamiseksi

Auditoinnin askelmerkit

  1. Strategiapuhelu
    Strategiapuhelussa tutustumme yritykseesi ja annamme tarjouksen digitaalisen markkinoinnin auditoinnista.
  2. Auditoinnin Kick-Off
    Auditoinnin Kick-Offissa asiantuntijamme tutustuvat liiketoimintaasi ja asetettuihin tavoitteisiin. Auditointi toteutetaan Kick-Offissa asetettujen tavoitteiden pohjalta.
  3. Asiantuntijat toteuttavat auditoinnin
    Toteuttamamme analyysit eivät ole pintaraapaisuja, vaan ne tehdään huolella kelloon katsomatta, emmekä jätä kiviä kääntämättä.
  4. Kahden tunnin palaveri tulosten läpikäymiseksi
    Tulokset käydään yhdessä lävitse erillisessä palaverissa asiantuntijoiden kanssa. Palaverin aikana teillä on mahdollisuus hyödyntää asiantuntijoidemme osaamista markkinointinne kehittämiseksi.
  5. Digitaalisen markkinoinnin toimintasuunnitelma
    Annamme konkreettiset kehitysehdotukset digimarkkinoinnin tavoitteiden saavuttamiseksi. Jos asiantuntijamme katsovat, että voimme auttaa tavoitteiden saavuttamisessa, niin laadimme teille myös yhteistyöehdotuksen.
  6. Mahdollinen yhteistyön aloitus
    Hakukoneoptimoinnin keskeinen tavoite on mahdollistaa parempi käyttäjäkokemus, jonka vuoksi varmistamme että sivustosi rakenne palvelee käyttäjiä mahdollisimman hyvin. 
raju asiantuntija

Tilaa analyysi tästä!

Ota ensimmäinen askel kohti tuloksia ja varaa maksuton strategiapuhelu, jossa kerromme lisää siitä, kuinka voimme auttaa sinua tavoitteidesi saavuttamisessa.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä
ehdot