Rajun Kick-Off ja kesäjuhlat 2024
Digitoimisto Rajun koko joukkue kokoontui elokuussa aloittamaan syksyn Kick-Offissa, sekä juhlistamaan onnistumisia Rajun kesäjuhlissa!
Aloita nyt!
Jos haluat lisää liikennettä sivuillesi ja kasvattaa myyntiä, nyt on aika panostaa hakukoneoptimoituun sisällöntuotantoon.
”Hakukoneoptimointi
on kuin viini, se paranee
ajan myötä”
Aloita nyt!
Jos haluat nopeita tuloksia ja hyvän vastineen rahoillesi, se onnistuu Goolge-markkinoinnin avulla.
”Hakusanamainonnalla
tehoa tuloksiin”
Aloita nyt!
Tehokkain tapa lisätä myyntiä on mainostamalla somessa. Digitoimisto Raju tekee datalähtöistä ja tuloksellista sosiaalisen median markkinointia – joka tuo menestystä yrityksellesi sinulle tärkeillä mittareilla.
”Lisää houkutusta
some-markkinoinnilla”
Aloita nyt!
Data ja analytiikka ovat mullistaneet digitaalisen mainonnan tuomalla käyttöömme uusia ja parempia työkaluja.
”Data ja analytiikka
kasvattaa markkinointisi
suoritustehoa”
Me olemme Rajut
Me olemme moderni ja ketterä digitoimisto, jolta löytyy ammattilaisosaamista ja kykyä kuunnella asiakkaidemme tarpeita. Sinun tarpeesi ja tilanteesi ovat lähtökohtana yhteistyöllemme, ja osaamme tarjota palvelujamme sinulle sopivasti.
Tehokkain tapa lisätä myyntiä on mainostamalla somessa. Digitoimisto Raju tekee datalähtöistä ja tuloksellista sosiaalisen median markkinointia – joka tuo menestystä yrityksellesi sinulle tärkeillä mittareilla. Tutustu lisää some-markkinointiin.
Some eli sosiaalinen media on kaikkialla. 3,98 miljoonaa suomalaista käyttää Facebookia. Yli 2,61 miljoonaa käyttää Instagramia. 1,52 miljoonaa käyttää LinkedInia. 1,4 miljoonaa yli 18-vuotiasta käyttää TikTokia. Silti tuhannet yritykset laahaavat perässä, sillä monille somemarkkinointi on satunnainen päivitys siellä täällä. Onko yrityksesi samassa jamassa?
Vaikka yrityksesi profiili löytyy Facebookista ja LinkedInista, se ei hyödytä ilman tarkennettua, strategista somemainontaa. Unohdetaan tylsät päivitykset, jotka saavat pari peukkua. Tehokas myynnin lisääminen onnistuu tähtäämällä oikeaan konversiopisteeseen, jonka tuloksia on helppo mitata.
Mainonta ja myynti ovat yrityksesi elinvoima. Happi loppuu, jos myyntiä ei saada. Toimivilla mainoksilla yrityksesi saadaan näkyviin sinne, missä ihmiset viettävät aikaansa. Lähes jokainen suomalainen tuijottaa puhelimen ruutua tuntikaupalla päivittäin. Iso osa muusta ajasta tuijotetaan tietokoneen näyttöä. Kun sinun mainoksiasi näytetään oikeissa paikoissa, saat uusia asiakkaita ja lisäät myyntiä.
Korjausrakentamisen ja talotekniikan asiantuntija Consti halusi panostaa lisää digitaalisella kentällä tapahtuvaan asiakashankintaan. Keskustelujen jälkeen Consti valitsikin yhteistyökumppanikseen Digitoimisto Rajun, jonka nykyajassa kiinni olevat ajatukset tuloksellisen digitaalisen kasvumarkkinoinnin toteuttamisesta tuntuivat vastaavan Constin esittämiin tarpeisiin. Rajun palvelukokonaisuus sisältää kattavasti erilaisia sähköisiä markkinointiratkaisuja, kuten hakusanamainontaa ja sosiaalisen median markkinointia. "Olemme erityisen tyytyväisiä tapaan, jolla Raju toteuttaa sosiaalisen median mainontaa"
Elina Saajanne / Consti
Some-markkinointi on sinun tuotteidesi ja palvelujesi näyttämistä mainoksilla valituille kohderyhmille suosituimmissa someverkoissa. Tekoälyn tehostama some-markkinointi on paras investointi mitä voit tehdä yrityksellesi, koska sen avulla kauppa alkaa käydä.
Me teemme asiakkaillemme laadukasta some-markkinointia, joka on mitattavaa ja tuloksellista. Tuntuuko mainostus edelleen turhalta riskiltä? Ajattele asiaa, vaikka näin: Jos käytät 100 euroa mainoksiin sosiaalisessa mediassa ja saat takaisin kasvaneena myyntinä 600 euroa, onko kyseessä hyvä vai huono sijoitus?
Digitoimisto RAJULLE on alan ammattilaisena tuttua puuhaa tuoda yrityksesi mainoksiin käytetyllä budjetilla jopa kuusinkertainen tuotto. Kun kasvatat asiakaskuntaasi, yritykselläsi menee paremmin. Siksi some-markkinointi on itsestäänselvyys. Voit olla maan paras yritys omalla alallasi, mutta jos kukaan ei tiedä sitä, miten saat asiakkaita?
Buukkaa alta 15 minuutin kartoituspuhelu! Se ei sido tai velvoita sinua mihinkään. Keskustellaan ja käydään yhdessä läpi sitä, mitä Rajun toteuttamalla sähköisellä asiakashankinnalla tai muilla digimarkkinoinnin ratkaisuilla voidaan konkreettisesti saavuttaa, ja miten voisimme tukea yrityksesi liiketoiminnan kehittämistä, ylläpitoa ja myynnin kasvua.
Facebookissa ja Instagramissa tapahtuva mainonta on noussut yhä tärkeämmäksi osaksi digimarkkinoinnin kokonaisuutta. Metan omistamat suositut somealustat tarjoavat yrityksille erinomaisen väylän tavoittaa haluttua kohdeyleisöä ja mainostaa tehokkaasti erilaisia tuotteita ja palveluita tai kasvattaa brändin tunnettuutta.
Erityisesti ammattilaisille ja yrityksille suunnattu LinkedIn on yksi maailman suurimmista sosiaalisista verkostoista. Tämän ansiosta LinkedIn on yksi parhaista alustoista verkostoitumiseen ja liiketoiminnan kasvattamiseen: se tarjoaa lukuisia mahdollisuuksia mainostajille tavoittaa tarkasti haluamansa kohderyhmät, kuten eri alojen ammattilaiset ja yritysten päätöksentekijät.
TikTok on kiinalainen mobiilisovellus, joka on saavuttanut nopeasti valtavan käyttäjäkunnan ympäri maailmaa – myös meillä Suomessa. Erityisesti nuorison keskuudessa suosittu sovellus on tarkoitettu lyhyiden videoiden luomiseen ja jakamiseen. TikTokin nopea nousu parrasvaloihin on herättänyt myös yritysten kiinnostuksen, ja monet ovatkin jo alkaneet hyödyntää sitä markkinointitarkoituksiin.
Facebookissa ja Instagramissa tapahtuva mainonta on noussut yhä tärkeämmäksi osaksi digimarkkinoinnin kokonaisuutta. Metan omistamat suositut somealustat tarjoavat yrityksille erinomaisen väylän tavoittaa haluttua kohdeyleisöä ja mainostaa tehokkaasti erilaisia tuotteita ja palveluita tai kasvattaa brändin tunnettuutta.
Facebookissa ja Instagramissa mainoksia esitetään käyttäjien uutisvirrassa tai tarinoiden yhteydessä. Mainokset näkyvät vain niille käyttäjille, jotka täyttävät mainoksille räätälöidyn kohderyhmän vaatimukset. Tämä puolestaan mahdollistaa tehokkaan kohdennuksen, sillä mainosta ei näytetä käyttäjille, joille se ei olisi relevantti.
Eräs merkittävä Facebook- ja Instagram-mainonnan etu piilee siinä, että mainokset ovat verrattain edullisia. Hinnoittelu perustuu yleensä maksuun näyttökertaa kohden, ja kampanjan budjetti on mahdollista asettaa hyvinkin joustavasti. Tämä tekee mainostamisesta kustannustehokkaan vaihtoehdon monille yrityksille, jotka haluavat näkyä somessa tai ohjata kävijöitä verkkosivustolleen tai vaikka suoraan tuotteen ostosivulle verkkokaupassaan.
Erityisesti ammattilaisille ja yrityksille suunnattu LinkedIn on yksi maailman suurimmista sosiaalisista verkostoista. Tämän ansiosta LinkedIn on yksi parhaista alustoista verkostoitumiseen ja liiketoiminnan kasvattamiseen: se tarjoaa lukuisia mahdollisuuksia mainostajille tavoittaa tarkasti haluamansa kohderyhmät, kuten eri alojen ammattilaiset ja yritysten päätöksentekijät.
LinkedIn-mainonta sopii erinomaisesti yrityksille, jotka haluavat kohdistaa mainoksensa tietylle ammattiryhmälle tai toimialalle. Kampanjoihin voidaan valita useita kohdistusvaihtoehtoja, kuten esimerkiksi työtehtävät, ammattitaito, sijainti ja koulutus sekä muita vastaavia tekijöitä. Lisäksi yrityksen toimiala, koko ja maantieteellinen sijainti ovat valittavissa.
LinkedIn-mainonnalla on erinomainen mahdollisuus tavoittaa myös suoraan päättävässä asemassa olevia henkilöitä. Koska LinkedIn on tarkoitettu ammattilaisten käyttöön, palvelusta löytyy paljon korkean tason johtajia ja eri alojen päätöksentekijöitä. Mainoksen kohdennusvaiheessa voidaan valita suoraan vaikkapa toimitusjohtajia, markkinointipäälliköitä tai talousjohtajia. Näin haluttu markkinointisisältö saadaan näkymään suoraan heille.
TikTok on kiinalainen mobiilisovellus, joka on saavuttanut nopeasti valtavan käyttäjäkunnan ympäri maailmaa – myös meillä Suomessa. Erityisesti nuorison keskuudessa suosittu sovellus on tarkoitettu lyhyiden videoiden luomiseen ja jakamiseen. TikTokin nopea nousu parrasvaloihin on herättänyt myös yritysten kiinnostuksen, ja monet ovatkin jo alkaneet hyödyntää sitä markkinointitarkoituksiin.
TikTok-mainonta toimii käytännössä aivan samalla tavalla kuin mainonta muillakin sosiaalisen median alustoilla: mainoksia näytetään sovelluksen käyttäjille heidän videonsa välissä tai feedissä. Mainosten sisältö voi vaihdella, ja ne voivat olla esimerkiksi lyhyitä videoita tai staattisia kuvia. Kun halutaan tavoittaa nuoria ja trenditietoisia ihmisiä, TikTok on siihen loistava kanava.
Kun valitset Rajun toteuttamaan yrityksesi markkinointia, saat meistä itsellesi asiakaslähtöisen ja tuloshakuisen kumppanin. Otamme tavoitteesi ja toiveesi huomioon jo heti yhteistyön alussa ja työskentelemme väsymättömästi niiden eteen. Ympäripyöreän digijargonin ja hienojen presentaatioiden sijaan haluamme esitellä sinulle sitä millä oikeasti on merkitystä: positiivista kehitystä ja nousujohteisia lukuja.
Sosiaalisen median markkinointi (some-markkinointi) edellyttää modernia tietotaitoa, luovuutta ja tietoteknistä osaamista. Mainonnan osalta samat periaatteet pätevät kuin kaikissa muissakin markkinointikanavissa. Meidän tehtävänämme on opastaa sinua tunnistamaan ja tarkentamaan kohderyhmäsi ja asiakaskuntasi, jotta mainonnasta saadaan kaikki teho irti.
Seuraavaksi suunnitellaan strategia ja luova sisältö, jolla sinun yrityksesi tarjoama ratkaisu näytetään kohderyhmällesi heidän ongelmaansa. Voimme yhdistää tavalliset päivitykset, mainostetun sisällön ja mainospaikat saadaksemme viestillesi kunnolla näkyvyyttä.
Jokaisessa sosiaalisessa mediassa on oma kulttuurinsa ja demografisia erikoispiirteitä, joten sovellamme saman sisällön eri alustoille kontekstiin sopivasti. Kun mainosmateriaali on valmis ja saa hyväksyntäsi, alamme mainostaa sovitun budjetin mukaan valituissa someissa.
Kun kampanja pyörii, saamme tarkkaa ja puhdasta dataa näyttökerroista, interaktioista, klikkauksista, reagoinneista ja jaoista. Näemme myös, moniko tulee sivustollesi ja ottaa yhteyttä tai ostaa. Jaamme kaiken tämän tiedon kanssasi, ja viestimme asioista selkeästi. Datan avulla saamme uusia ideoita, joilla tuloksia voidaan edelleen parantaa. Meille evästekäytännöt ovat tuttuja, joten keräämämme data on vääristymätöntä.
Sosiaalisen median mainostus kehittyy kovaa vauhtia, ja meidän tehtävämme on pysyä muutoksessa mukana. Useimmat kampanjat hyödyntävät orgaanista sisältömarkkinointia ja maksettua mainontaa yhdessä. Tällä tavoin mainos voidaan esimerkiksi näyttää vain niille, jotka ovat lukeneet tai tykänneet sosiaalisessa mediassa jaetusta sisällöstä.
Kun postaus saa enemmän peukkuja, modernit mainostyökalut mahdollistavat asiakaskunnan tarkan rajauksen. Sen avulla voimme laajentaa mainoksen näyttämistä niin kutsutuille näköisyleisöille, jotka vastaavat päivityksiin reagoineita profiileja. Nämä ominaisuudet tehostavat markkinointia huomattavasti, koska mainoksesi näytetään juuri niille, jotka ovat todennäköisimpiä asiakkaitasi.
Meillä Digitoimisto Rajulla toimitaan aina asiakkaan ehdoilla. Otamme siis ennen kaikkea huomioon omat erityistoiveesi ja tarpeesi. Saat varmasti sellaista palvelua, joka täyttää, tai ylittää kaikki odotuksesi. Menetelmämme ovat oikeasti toimivia, joten voit luottaa saavasi hyviä tuloksia somemainonnalla.
Mainonta somessa on haastavaa kilpailun vuoksi. Sinun sisältösi pitää kiinnittää heti katsojien huomio ja pitää se. Kun kampanjasi on luotu ammattilaisten toimesta, silloin saat parhaat kortit voittaaksesi. Me teemme digimarkkinointia Facebookissa, Instagramissa ja LinkedInissa. Ne ovat Suomen suosituimpia sosiaalisen median alustoja, joilla on myös parhaat mainostyökalut.
Facebook – 3,98 miljoonaa käyttäjää (2022).
Suomen suosituin sosiaalinen media. Suurin käyttäjäkunta on 25–34-vuotiaat. Käyttäjistä naisia on 54 % ja miehiä 45 %. Facebookilla pidetään yhteyttä ja selataan muiden julkaisuja. Suuren kattavuuden ja erinomaisten mainostyökalujen avulla soveltuu kaikkeen kuluttajamainontaan. Kilpailtu mainospaikka.
Instagram – 2,61 miljoonaa käyttäjää (2022).
Erittäin suosittu sosiaalinen media, jonka sisältö keskittyy kuvien ja lyhyiden videoiden jakamiseen. Suurin käyttäjäkunta on myös 25–34-vuotiaat. Käyttäjistä naisia on 57 % ja miehiä 43 %. Nuorempi käyttäjäkunta kuin Facebookilla. Instagram ja Facebook ovat osa samaa yritystä, joten samaa mainoskampanjaa voidaan pyörittää kummassakin.
LinkedIn – 1,52 miljoonaa käyttäjää (2022).
Tärkein B2B-alusta, joka kasvaa vuosi vuodelta. LinkedIn on kuin Facebook, mutta keskittyy bisnekseen, yrityksiin ja ammattilaisiin. Myös sen suurin käyttäjäkunta on 25–34-vuotiaat, ja sen jälkeen 35–54-vuotiaat. Mainonta ja sisällön luominen LinkedInissa on loistava tilaisuus nostaa yrityksesi profiilia ja saada yritysasiakkaita, koska kilpailua on toistaiseksi verrattain vähän.
TikTok – 1,4 miljoonaa yli 18-vuotiasta käyttäjää (2022).
TikTokin käyttäjämäärä jatkaa kasvuaan. Muut somet, kuten Instagram ja YouTube ovat seuranneet sen lyhyiden videoiden formaattia. TikTokin käyttäjät ovat selvästi nuorempia verrattuna muihin sosiaalisiin medioihin. 18–24-vuotiaita on eniten, ja käyttäjistä 56,8 prosenttia on naisia. Potentiaali mainostamiseen on mahtava, sillä tätä kautta on mahdollista saavuttaa yleisöä, joka ei näe mainoksia muualla.
Olipa alasi ja markkinatilanteesi mikä tahansa, me löydämme sinulle oikean alustan ja kohderyhmän, jolle yritystäsi voidaan mainostaa tehokkaasti ja tuloksellisesti. Verrattuna muihin mainosmedioihin, kuten lehdet, radio ja tv, digimarkkinointi antaa käyttöömme tekoälyä hyödyntävät markkinointialgoritmit ja muut seuraavan sukupolven mainostyökalut, joilla saavutetaan yleisö siellä, missä he viettävät eniten aikaansa.
Siksi sinunkin kannattaa kokeilla, millaisia tuloksia voit saada somemarkkinoinnilla. Meidän asiantuntijamme hallitsevat sosiaalisen median markkinoinnin ja niiden työkalut täydellisesti, josta todisteena meillä on jo iso joukko tyytyväisiä asiakkaita. Kun aloitat työskentelyn kanssamme, saat henkilökohtaista ja selkeää palvelua, jossa sinua kuunnellaan.
Markkinointi sosiaalisessa mediassa voi ratkaista ongelmasi uusien asiakkaiden hankinnassa ja myynnin lisäämisessä, joten meihin kannattaa olla yhteydessä jo tänään. Yhdessä luomme sinulle toimivan ja varman markkinointistrategian someen, jolla voidaan unohtaa hiljaiset yritysprofiilin postaukset, kun väkeä alkaa lapata nettisivuillesi. Kokeile, ellet usko!
Digitoimisto Rajun koko joukkue kokoontui elokuussa aloittamaan syksyn Kick-Offissa, sekä juhlistamaan onnistumisia Rajun kesäjuhlissa!
SEO-auditointi kertoo sivustosi hakukonenäkyvyyden nykytilan, sekä sivuston liiketoiminnalliset mahdollisuudet. Lue lisää SEO-auditoinnista!
Digitoimisto Raju mukaan tukemaan huippu-uimari Laura Lahtista tämän urheilu-uralla.
Buukkaa alta 15 minuutin kartoituspuhelu! Se ei sido tai velvoita sinua mihinkään. Keskustellaan ja käydään yhdessä läpi sitä, mitä Rajun toteuttamalla sähköisellä asiakashankinnalla tai muilla digimarkkinoinnin ratkaisuilla voidaan konkreettisesti saavuttaa, ja miten voisimme tukea yrityksesi liiketoiminnan kehittämistä, ylläpitoa ja myynnin kasvua.
Jätä yhteystietosi alle nyt niin palaamme sinulle pian!