Consti Oyj x Raju

Korjausrakentamiseen ja talotekniikkaan erikoistunut Consti halusi vahvistaa asiakashankintaansa verkossa ja valitsi kumppanikseen Digitoimisto Rajun.

Consti on johtava kotimainen korjaus­rakentamisen ja talotekniikan palvelujen yritys

YHTEISTYÖ ALKANUT
Lokakuu 2021

Rakennusala on elänyt viime vuosina epävarmassa markkinassa, ja siksi uusien asiakkuuksien voittaminen digitaalisilla keinoilla on noussut entistä tärkeämmäksi. Yhteistyö aloitettiin jo syksyllä 2021, ja siitä lähtien Raju on ollut mukana kehittämässä Constin digimarkkinointia kokonaisvaltaisesti – sisältäen sosiaalisen median mainontaa, hakukonemainontaa ja SEO-tekemistä. Kokonaisuus on laajentunut vuosien varrella myös Bingin hyödyntämiseen ja strategisempaan suuntaan SST-palvelun myötä. Constin päätökseen vaikutti Rajun käytännönläheinen ote ja ymmärrys tuloksellisesta kasvumarkkinoinnista, joka ei jää suunnitelmien tasolle vaan näkyy myös asiakkaan omassa liiketoiminnassa.

Mitä tehtiin?

Yhteistyössä rakennettiin monikanavainen näkyvyys, jossa hakukonemainonta ja sosiaalinen media tukevat toisiaan. Google Ads -kampanjoiden rinnalle otettiin käyttöön Bing-mainonta tavoittamaan uusia, usein Googlen ulkopuolelle jääviä kohderyhmiä. Meta-mainonta toteutettiin tarkasti kohdennetuilla ja konversioihin ohjaavilla sisällöillä, ja SEO-työtä on tehty pitkäjänteisesti myös uuden verkkosivuston valmistumista ennakoiden.

SST-palvelun avulla markkinointi on siirtynyt yksittäisistä toimenpiteistä johdonmukaiseen kokonaisuuteen, jossa strategia ja taktinen tekeminen elävät saumattomasti mukana arjessa. Dataa hyödynnetään tehokkaasti, mutta myös kriittisesti – tärkeintä on ymmärtää, mikä data on oikeasti käyttökelpoista päätöksenteon ja optimoinnin kannalta. Näin tekeminen pysyy laadukkaana, vastuullisena ja ennen kaikkea tuloksellisena.

“Olemme erityisen tyytyväisiä tapaan, jolla Raju toteuttaa sosiaalisen median mainontaa”

Elina Saajanne | Consti

Tulokset

Haastavasta markkinatilanteesta huolimatta yhteistyö on tuottanut jatkuvaa kehitystä. Meta-mainonnan konversiot ovat kasvaneet yli 160 prosenttia, ja hakukoneista – erityisesti Googlesta ja Bingistä – tulevat konversiot ovat nousseet merkittävästi. Google-haun kautta tulleet konversiot kasvoivat yli 20 prosenttia, ja Bingin osalta kasvua nähtiin lähes 73 prosenttia. Kokonaisliikenteen konversiot kasvoivat 9 prosenttia, ja vuosien aikana markkinointi on tuottanut satoja laadukkaita yhteydenottoja, jotka tukevat Constin myyntiä myös tiukassa kilpailussa.

Oletko valmis viemään markkinointisi uudelle tasolle?

Buukkaa alta 15 minuutin kartoituspuhelu! Se ei sido tai velvoita sinua mihinkään. Keskustellaan ja käydään yhdessä läpi sitä, mitä Rajun toteuttamalla sähköisellä asiakashankinnalla tai muilla digimarkkinoinnin ratkaisuilla voidaan konkreettisesti saavuttaa, ja miten voisimme tukea yrityksesi liiketoiminnan kehittämistä, ylläpitoa ja myynnin kasvua.


Varaa aika tapaamiseen