Mari Weir

Mari on työskennellyt Digitoimisto Rajulla vuodesta 2022 ja erikoistunut erityisesti B2B-asiakkuuksiin sekä teollisuuden markkinoinnin kehittämiseen. Hänen pääkanaviaan ovat Google Ads kaikissa muodoissaan ja LinkedIn, joiden kautta hän rakentaa tuloksellisia ja asiakaslähtöisiä kampanjoita. Marilla on KTM-tausta ja yli 17 vuoden kokemus markkinoinnin ja projektinhallinnan kentältä, joista viimeiset 10 vuotta hän on […]

Mari on työskennellyt Digitoimisto Rajulla vuodesta 2022 ja erikoistunut erityisesti B2B-asiakkuuksiin sekä teollisuuden markkinoinnin kehittämiseen. Hänen pääkanaviaan ovat Google Ads kaikissa muodoissaan ja LinkedIn, joiden kautta hän rakentaa tuloksellisia ja asiakaslähtöisiä kampanjoita.

Marilla on KTM-tausta ja yli 17 vuoden kokemus markkinoinnin ja projektinhallinnan kentältä, joista viimeiset 10 vuotta hän on keskittynyt digitaaliseen markkinointiin. Hänen erityinen intohimonsa on yhdistää strateginen markkinointiajattelu digitaalisiin kanaviin siten, että ratkaisut ovat sekä mitattavia että liiketoimintalähtöisiä.

Rajulla Mari on keskittynyt teollisen markkinoinnin murrokseen ja auttanut asiakkaita siirtymään tuotelähtöisyydestä ratkaisumyynnin malleihin. Hän ymmärtää syvällisesti sekä asiakkaiden toimintaympäristöt että modernit markkinointityökalut ja yhdistää nämä kokonaisuudet selkeiksi ja tehokkaiksi toimenpiteiksi.