Oppaat ja artikkelit
Tällä sivulla jaamme asiantuntijoidemme kirjoittamia oppaita, artikkeleita ja näkemyksiä digimarkkinoinnin ytimestä – ilman jargonia ja suoraan käytäntöön vietävässä muodossa. Me Rajuilla emme vain seuraa trendejä, vaan pureudumme siihen, mikä oikeasti toimii eri toimialoilla ja liiketoiminnan eri vaiheissa.
Olitpa kiinnostunut Google-mainonnan optimoinnista, Meta-strategioiden rakentamisesta, tekoälyn hyödyntämisestä markkinoinnissa tai konversio-optimoinnista – löydät täältä konkreettisia vinkkejä ja ajatuksia, jotka tukevat kasvutavoitteitasi.
Sukella syvemmälle ja poimi parhaat opit talteen!

-
Mitä GEO on ja miten saada AI suosittelemaan sivustoasi?
Generatiivisen tekoälyn kasvavan suosion vuoksi brändit pyrkivät näkymään tekoälybottien, kuten ChatGPT:n vastauksissa. Tässä artikkelissa käsitellään, mitä GEO (Generative Engine Optimization)…
-
Avainsanatutkimus on perinteisen hakukonenäkyvyyden kivijalka
Vaikka ChatGPT:n kaltaiset tekoälypalvelut muuttavat hakukäyttäytymistä, ostoaikeissa googlataan yhä. Siksi strateginen avainsanatutkimus on edelleen tärkeässä roolissa tulosten aikaansaamiseksi.
-
SEO-sisällöntuotanto: Miten luodaan sisältöä jota hakukoneet ja AI suosittelevat?
Menestyminen hakukoneissa ja tekoälyn vastauksissa vaatii laadukasta sisältöä. Tässä artikkelissa käydään lävitse keskeiset sisällölliset ja tekniset elementit, joiden avulla sisältösi…
-
TikTok-markkinointi yrityksille – mainonta ja sisällöntuotanto TikTokiin
TikTok on yksi maailman nopeimmin kasvavista sosiaalisen median alustoista, ja sen käyttäjäkunta on erityisen monipuolinen. Yli miljardi aktiivista käyttäjää ympäri…
-
Hakukoneoptimointi – 2025 SEO-opas!
Mitä hakukoneoptimointi on, miten sitä tehdään ja miksi se on tärkeää tekoälyn aikakaudella? Tässä artikkelissa pääset tutustumaan kokonaisvaltaisesti moderniin SEO:on.
-
Raju on Google Premier Partner 2025
Digitoimisto Raju on Google Premier Partner 2025! Lue artikkelista mitä tunnustus merkitsee ja miten Digitoimisto Raju on ansainnut Googlen Premier…
-
Account-Based Marketing: Kohdennettua kasvua yrityksellesi
Account-Based Marketing (ABM) on kohdennettu markkinointistrategia, joka keskittyy yksittäisiin yrityksiin tai asiakkuuksiin. Lue lisää!
-
SearchGPT ja tiedonhaun tulevaisuus
OpenAI:n lanseeraama SearchGPT on tekoälyllä tehostetun tiedonhaun uusi iso askel. Mikä muuttuu ja mitä mahdollisuuksia se tarjoaa markkinoijalle?
-
Paikallinen hakukoneoptimointi – tavoita palveluasi etsivät asiakkaat!
Mitä paikallinen hakukoneoptimointi on ja miksi se on tärkeää liiketoiminnalle? Tämän artikkelin avulla opit paikallisen hakukoneoptimoinnin perusteet ja liiketoiminnalliset mahdollisuudet.
-
SEO-auditoinnilla selvität sivustosi hakukonenäkyvyyden nykytilan ja mahdollisuudet!
SEO-auditointi kertoo sivustosi hakukonenäkyvyyden nykytilan, sekä sivuston liiketoiminnalliset mahdollisuudet.
-
Mitä Googlen tuore tietovuoto paljastikaan hakukoneiden toiminnasta?
Viime viikolla ympäri nettiä kohuttiin Googlen tietovuodosta, kun hakukoneen algoritmien toimintaperiaatteisiin liittyvää dataa päätyi vahingossa julkisuuteen noin 2 500 sivun…