Oppaat ja artikkelit
Tällä sivulla jaamme asiantuntijoidemme kirjoittamia oppaita, artikkeleita ja näkemyksiä digimarkkinoinnin ytimestä – ilman jargonia ja suoraan käytäntöön vietävässä muodossa. Me Rajuilla emme vain seuraa trendejä, vaan pureudumme siihen, mikä oikeasti toimii eri toimialoilla ja liiketoiminnan eri vaiheissa.
Olitpa kiinnostunut Google-mainonnan optimoinnista, Meta-strategioiden rakentamisesta, tekoälyn hyödyntämisestä markkinoinnissa tai konversio-optimoinnista – löydät täältä konkreettisia vinkkejä ja ajatuksia, jotka tukevat kasvutavoitteitasi.
Sukella syvemmälle ja poimi parhaat opit talteen!

-

Account-Based Marketing: Kohdennettua kasvua yrityksellesi
Account-Based Marketing (ABM) on kohdennettu markkinointistrategia, joka keskittyy yksittäisiin yrityksiin tai asiakkuuksiin. Lue lisää!
-

SearchGPT ja tiedonhaun tulevaisuus
OpenAI:n lanseeraama SearchGPT on tekoälyllä tehostetun tiedonhaun uusi iso askel. Mikä muuttuu ja mitä mahdollisuuksia se tarjoaa markkinoijalle?
-

Paikallinen hakukoneoptimointi – tavoita palveluasi etsivät asiakkaat!
Mitä paikallinen hakukoneoptimointi on ja miksi se on tärkeää liiketoiminnalle? Tämän artikkelin avulla opit paikallisen hakukoneoptimoinnin perusteet ja liiketoiminnalliset mahdollisuudet.
-

SEO-auditoinnilla selvität sivustosi hakukonenäkyvyyden nykytilan ja mahdollisuudet!
SEO-auditointi kertoo sivustosi hakukonenäkyvyyden nykytilan, sekä sivuston liiketoiminnalliset mahdollisuudet.
-

Mitä Googlen tuore tietovuoto paljastikaan hakukoneiden toiminnasta?
Viime viikolla ympäri nettiä kohuttiin Googlen tietovuodosta, kun hakukoneen algoritmien toimintaperiaatteisiin liittyvää dataa päätyi vahingossa julkisuuteen noin 2 500 sivun…
-
Palvelinpohjainen seuranta ratkaisuna analytiikan ja datapohjaisen markkinoinnin haasteisiin
Viime vuosina on välillä tuntunut siltä, että datan omistajuudesta käydään jatkuvaa sotaa. Euroopan unioni ja Yhdysvallat ovat napit vastakkain datan…
-

13 % lisää tehoa nettimainontaan Google Performance Max-kampanjalla
Haluatko nettimainonnalla parempia tuloksia? Hyödynnä koneoppimiseen pohjautuvan uuden algoritmin teho, joka yhdistää älykkäästi kaikki Google-mainonnan elementit. Verrattuna vastaaviin kampanjoihin, Google…
-

Hakukoneoptimointi on jatkuva prosessi
Hakukoneoptimointi on yksi parhaista sijoituksista, jonka yritys voi tehdä uusien asiakkaiden hankkimiseksi. Ensimmäinen vaihe vie helposti kuukauden. Alkuvaiheessa tekniset asiat…
-

Avaimet tulokselliseen markkinointiin
Kun asiakas ja asiakkaan tavoitteet ovat palveluiden keskipisteessä, on tuloksena kestävää ja nousujohteista liiketoimintaa niin asiakkaalle kuin palveluiden tarjoajalle. Rajun…