Oppaat ja artikkelit
Tällä sivulla jaamme asiantuntijoidemme kirjoittamia oppaita, artikkeleita ja näkemyksiä digimarkkinoinnin ytimestä – ilman jargonia ja suoraan käytäntöön vietävässä muodossa. Me Rajuilla emme vain seuraa trendejä, vaan pureudumme siihen, mikä oikeasti toimii eri toimialoilla ja liiketoiminnan eri vaiheissa.
Olitpa kiinnostunut Google-mainonnan optimoinnista, Meta-strategioiden rakentamisesta, tekoälyn hyödyntämisestä markkinoinnissa tai konversio-optimoinnista – löydät täältä konkreettisia vinkkejä ja ajatuksia, jotka tukevat kasvutavoitteitasi.
Sukella syvemmälle ja poimi parhaat opit talteen!

-

Miksi data on markkinoinnin tärkein työkalu?
Markkinointi ei voi kehittyä ilman selkeää dataa. Tässä artikkelissa pureudutaan siihen, miksi laadukas data on tehokkaan markkinoinnin kivijalka, ja miten…
-

Tekoäly suomalaisissa yrityksissä – tilanne 2025 ja tulevat trendit
Tekoälyn nopea yleistyminen on yksi 2020-luvun suurimmista liike-elämän murroksista. Vuonna 2022 julkaistu ChatGPT toimi käännekohtana: yhtäkkiä tekoäly ei ollut vain…
-

Tutkimus: Miten ihmiset käyttävät ChatGPT:tä?
Mihin ihmiset oikeasti käyttävät ChatGPT:tä? Tuore tutkimus avaa, miten miljoonat käyttäjät eri puolilla maailmaa hyödyntävät tekoälyä arjessa ja työssä. Tästä…
-

Konversio-optimointi (CRO): Opas konversioasteen kasvattamiseen!
Konversio-optimointi (CRO) on prosessi, jonka avulla verkkosivusto tai verkkokauppa tuottaa enemmän liidejä ja myyntiä ilman lisäpanostuksia liikenteen hankintaan. Kyse on…
-

Uusi Google AI Max for Search Campaigns
Google on lanseerannut uuden AI Max for Search Campaigns -toiminnallisuuden. Tämä ei ole uusi kampanjatyyppi, vaan parannus, joka tuo tekoälyn…
-

Verkkokaupan hakukoneoptimointi – Lisää näkyvyyttä ja myyntiä!
Verkkokaupan hakukoneoptimointi on kestävä ja tehokas tapa hankkia asiakasvirtaa verkkokaupalle. Lue verkkokauppa SEO:n tehokkaimmista käytänteistä.
-

Tekoälyoptimointi (GEO): miten saada AI suosittelemaan sivustoasi?
Generatiivisen tekoälyn kasvavan suosion vuoksi brändit pyrkivät näkymään tekoälybottien, kuten ChatGPT:n vastauksissa. Tässä artikkelissa käsitellään, mitä GEO (Generative Engine Optimization)…
-

Avainsanatutkimus on perinteisen hakukonenäkyvyyden kivijalka
Vaikka ChatGPT:n kaltaiset tekoälypalvelut muuttavat hakukäyttäytymistä, ostoaikeissa googlataan yhä. Siksi strateginen avainsanatutkimus on edelleen tärkeässä roolissa tulosten aikaansaamiseksi.
-

SEO-sisällöntuotanto: Miten luodaan sisältöä jota hakukoneet ja AI suosittelevat?
Menestyminen hakukoneissa ja tekoälyn vastauksissa vaatii laadukasta sisältöä. Tässä artikkelissa käydään lävitse keskeiset sisällölliset ja tekniset elementit, joiden avulla sisältösi…
-

TikTok-markkinointi yrityksille – mainonta ja sisällöntuotanto TikTokiin
TikTok on yksi maailman nopeimmin kasvavista sosiaalisen median alustoista, ja sen käyttäjäkunta on erityisen monipuolinen. Yli miljardi aktiivista käyttäjää ympäri…
-

Hakukoneoptimointi – 2025 SEO-opas!
Mitä hakukoneoptimointi on, miten sitä tehdään ja miksi se on tärkeää tekoälyn aikakaudella? Tässä artikkelissa pääset tutustumaan kokonaisvaltaisesti moderniin SEO:on.
-

Raju on Google Premier Partner 2025
Digitoimisto Raju on Google Premier Partner 2025! Lue artikkelista mitä tunnustus merkitsee ja miten Digitoimisto Raju on ansainnut Googlen Premier…